Måndag förmiddag

Så tragiskt ensamt att vakna upp själv, jag vet att det ljusnade vid fyra tiden för då vaknade jag av den där arkiv X låten som är så kuslig. Letade snabbt efter kontrollen, bytte kanal och somnade om. Vaknade efter 15min då Mats ringde, han somnade till slut i örat på mig, undrar om han  låg och skedade telefonen medans han pratade med mig.


Har nyss ätit frukost, surdegs smörgås med sallad och ost på, sen får man inte glömma den obligatoriska obojen och en kiwi. Vet inte vad jag ska hitta på idag, är väl ganska säker på att ta en lång promenad, ska diska, tävtta, borde dammsuga och svepa av golven men det är så tråkigt, solar hellre, vill också byta sängkläder i sängen.  Får väl se vad jag gör, tänkte göra precis som jag vill idag, kanske till och med äta godis till lunch.

Ska jobba ikväll, ska rida med barnen sedan ska jag hämta hem sambon i Skövde.
Imon bär det av till Gränna och träffa några släktingar, hoppas på fint väder och att det finns några polkagrisar kvar till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0