Relaxtorsdag

Så skönt och avslappnad jag är just nu. Massa olika bastus har vi provat, badat i varma pooler, roliga  duschar och sist men inte minst den varma marmor stenen dom man kunde ligga på. Jag tyckte helt klart att det var värt pengarna, har väl kanske med att göra att vi bara va tre personer där under tiden jag och Johanna var där. Inte nog med att det var lite personer där som gjorde att atmosfären var lugn utan det var avslappnande musik, det var dämpat ljus och genomtänkt miljö.
Härligt men tjejkväll och bara prata om ovesäntliga saker och lyxa till det med både relax och middag ute. Det får vi göra om, du och jag eller några till.
Svullen gravidmage ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sara

Naw va sötig mage. :)

2011-05-06 @ 10:41:47
URL: http://thoughtfulness.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0