måndag

Blivit lite dåligt med bloggandet, varit så trött efter jobbet. Trött i fötterna och trött i huvudet. Har iaf dammsugit blaskat av golven, hängt tvätt, satt igång en ny tvättmaskin, en diskmaskin igång, bakpotatisen står i ugnen, vattnat blommorna, dammat av och varit duktig så nu ska jag bara ta det lungt.  Imon ska jag vara i Hjo hela dagen för de äldsta barnen ska på en friidrotts dag  i Hjo med tävlingar och grejer, så jag ska ta med mig en massäck imon  som jag fick inhandla ingredienser till. Får bli två grova frallor med rocula, tomat, eko skinka och brieost, till detta dricker jag brämhults juice.

När jag kom hem idag så hade sambon fått hem våran panna som ska värma oss i vinter, inga mer dyra elräkningar för nu så sågar vi våran egen ved som vi tar från skogen, eldar och gör till våran värme. Så glad att den äntligen är hemma och jag slipper oroa mig för nästa vinter.

Ikväll ska jag bara sitta och skriva på en berättelse jag nyss börjat på, periodvis så skriver jag jätte mycket. hoppas den blir bra och att jag får redovisa berättelsen på det viset jag vill.
Pannan och sambon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0