Ultraljudet

En busig liten unge låg där inne. Sparkade och sprattlade. Blev backad en vecka så är i 16+3 alltså i vecka 17.
Beräknad födsel 15 oktober
Skulle kunna ligga där länge och den den lill* röra på sig, skönt att få det bekräftat att man har något där inne eftersom jag inte kännt att min graviditet speciellt mycket men nu är det sant. Har inte riktigt trott på testet heller, borde det inte ha kännts mera att vara gravid. Men nu är allt som det ska, allt såg bra ut och den verkade pigg och livlig.
Ultraljuder var inte det lättaste att förstå trots att hon förklarade mycket. Nu dröjer det massa månader tills jag får sig dig nästa gång, men då får jag se dig hela tiden efter det.
LÄNGTAR !
Suga på tummen
På denna bilden har barnet handen över huvudet och ligger skräddare med benen.
Här ser man huvudet och ryggraden tydligt, ser även benen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

häftigt att man kan se så mycket

2011-05-04 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0