nytt

sicka riktiga fynd jag gjort idag ! Super nöjd verkligen, med allt ! Köpt sex par T-shirtar till gubben i blandade storlekar skulle man väl kunna säga, eftersom han är sympatigravid och gått upp något kilo khan med. Sedan så fick han fyra tröjor och två nya jeans från märket Disel skulle köpt solglasögon också till honom men det hann jag inte. Tiden på parkeringen hade gått ut men det hjälpt inte, hade fått en bot ändå, attans!  Man får glädja sig med att man har ett något finare pojkvän.

Till mig själv har jag köpt en bikini och några stumpor både vanliga och knästrumpor som kan vara så skönt att ha på sig ibland.  Sen gick jag runt på både barn avdelningen och på mamma avdelningen på HM och rätt som det var bara den låg famrför mig, en tunika/klänning som var grå, stickad och med en fin krage. Jag som hade segt bara några sekunder innan att jag aldrig skulle köpa mamma kläder föll pladask för denna finingen och för halva priset med ! Lägger upp en bild någon sag ska ni se. Efter detta så letade vi efter flera bikinisar till Maria, men självklart  faller man tillbaka  tilld en första affären man gick till.

När våran bikinsar var inköpta så gick vi till Body shop där jag köpte på mig utav det som behövdes där hemma, alltså body butter, body scrub, shampoo och balsam till sist en morsdag present till mamma i form av en deo från body shop som är utan konserveringsmedel, alluminium eller salter. Vi tog en fika och sedan begav vi oss hemmåt. Har även tankat, handlat mat och varit hos frissan idag, usch och fy vad dyra utgifter det blivit bara idag.

Coconut bodu butter och body scrub
Rainforest Radiance shampoo och balsam med blåbärsextrakt
Deo Dry roll on
Bikinin jag ska vara snygg i sommmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0