en söndag hos Johanna

I söndas så åkte jag och Viola enda in till Skövde och det gick jätte bra, vi skulle nämligen träffa tjejorna Johanna och Malin så det blev en riktgt trevlig tjejkväll med mat, prat och vatten.
Vi var i Skövde enda till åtta på kvällen och hem vägen gick lika bra som vägen dit.
Jag är så lycklig över att bilresean gick bra för det är något jag har våndats över att göra själv första gågen själv men Viola tycker både om sitt babyskydd och att åka bil och somnar fort.
Måste också tillägga att det ver otroligt skönt att komma hemifrån och se att det fanns något utanför Friende.
Jag med min något trötta pingla hos Johanna
Johanna med bebis
trött bebis
fina Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0