Hinna med att äta

Ska slänga i mig en sallad innan prinsessan vaknar och vill ha mat.
Annars har jag badat Viola idag på morgonen, det gick hon med på och sa inte ett knyst när jag sänkte ner henne i de ljummna vattnet.  Hon har även åkt bil och för första gången åkte vi ensamna en sväng till affären. Jag skulle bara in och handka snus till Mats och en tårta till ikväll så Viola fick sitta kvar i bilen. Ja just det, Smootihe var självklart med som ett moraliskt stöd, helt ensamna ville vi ju inte vara :)
Ikväll kom svärfar och svärmor hit en stund, annars är det inget planerat. Jag är så sjukt sugen på att spela sällskapsspel vilket jag har kännt under en längre period så jag hoppas Mats vill hjälpa mig att stilla de begäret, om inte så kan man ju faktiska spela spel med sig själv eller så börjar jag kanske lägga 1000-bitars pussel.
Om jag mot all förmodan skulle få tid över.
Violas helt rosa outfit idag.
Hoppas min sallad är god (tredje salladen denna veckan) morot, advokada, spenat, gurka, fetaost och tomater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0