klagomål

  • Luktar päck när man har ett litet barn som dräglar, spryr, bajsar och spiller mjölk över mig när hon äter, visst de hör till men vem har tid att stå i duschen 2ggr om dagen när man har en liten bebis
  • Försöker vänja mig  vid att jag inte kan spendera så mycket pengar på skit längre som jag tidigare gjorde vilket kan kännas både jobbigt och en aning tråkigt. Får ju ap lite pengar  när jag är mammaledig. Överlägger att börja jobba extra inom en snar framtid så jag åtmindstonde kan unna mig en bodylotion på ICA (överdriver).
  • Jag vänatr dessutom snö, nu när jag (läs Mats) har satt på vinterdäcken på bilen, värmepannan som vi installerat som är bra nog att klara en nyistid är installerad så hade de varit roligt om det kunde smälla till med vinter så man kan prova både pannan och vinterdäcken för att se att de är så bra som de har påståtts.
  • Sedan har jag fått hela tre overaller till Viola från min mamma, är ju tok för varmt att hon har på sig dom i VINTERåkpåsen.
  • Sen vill jag ut och hitta på något ensam snart, eller med en kompis känns som jag vet hur var enda millimeter av mitt hem ser ut och jag har dessutom börjar läsa husets tankar. Som här om veckan när jag tänkte putsa fönstren i vardagsrummet och en minut efter att jah tänkte det så flög en fågel in i ett utav fönsrtret och skitade ner de rejält.
Jag har iaf. varit duktig och både tvättat och VAXAT bilen vilket tagit mig två förmiddagar :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Säg till om du vill ses nån dag (med eller utan bebis) :)

2011-11-24 @ 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0