Lördag

Då var man hemma på Hyppeln igen på en kortare visit. Resan ner gick bra och Viola sov fram till första färjan sedan var de matdax för hennes del. När vi kom hit tog mamma massa "fina" paparazzibilder som ni ser här nedan när vi klev ur bilen. Vi blev bjudna på potatisgratäng, rödvinsås och de som åt kött åt det.
Violas moster Hanna var också där för att träffa sin systerdotter för första gången vi får inte heller glömma Marie, brosans sambo som också är här med sin mage (bebis i mars).
Idag har det blivit sovmorgon till åtta ungefär, sedan sov vi kanske 30minuter till efter lite mat. Tog en barnvagnspromenad och mamma stoppade alla personer hon kände på vägen och bad dom se på hennes barnbarn. Promenaden som annars brukar ta kanske 15min tog denna  gång en timma, tur att Viola sov så gott vagnen.
Viola med moster Hanna


Väl hemma igen så tog jag ett bad i badkaret med bubbelbad och hela kittet. sen har vi ätit lunch vilket bestod av pappagjord potatissallad och korv för dom som äter det, själv åt jag fisk till. Nu är pappa och Mats ute på en promenad sedan skulle de göra  creme brulé och sen bastu. Hade också velat basta men jag vet ju att jag inte kommer få stanna i den länge förens Viola vill ha mat. Eftermiddan/kvällen är då hon vill äta som mest.
Vi fick mera kkläder också förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0