Onsdag

idag har jag träffat Amanda som bara har tio dagar kvar tills hon är beräknad till förlossning, Viola längtar säkert efter kompisen inne i magen.  Jag, Amanda och hennes storasyster åt frukost på "fralla för alla" i svenska kyrkan nere i Hjo, super trevligt som vanligt.
Var och handlade efter frukosten och det blev bara lite sallad som jag behövde, inte ofta jag handlar under hundralappen men under sker.
Vi åkte hem Mats gjorde lunch alltså spagetti med köttfärsås.
glad bebis

Var hemma hos Elin på eftermiddan, vi hade en trevlig pratstund medans våra tjejjor sov.
nu är jag hemma och kvälls ammar vilket tar hela kvällen för det är då Viola är som mest vaken.
Fast för en stund sen tog både Mats och Viola en lite powernap i soffan, så söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0