Min tös

Idag är väl första dagen jag ska vara helt ensam hemma och med det menar jag att Mats inte ens är i närheten utan är och jobbar helt som vanligt.  Tror iofs han kommer hem på lunch som han brukar.
Viola har inte velat sova så mycket inatt som jag önska att hon skulle ha gjort utan vi var vakna mellan 03.00 till 07.00 på ett ungefär, sen sov hon två timmar till. Jag passade då på att bädda sängen, och klä på mig och allt annat som hör min morgon till. Åt en stor skål med fil banan och äpple skivor i. Viola har  varit vaken och suttit och pratat med mig om något som jag inte förstår, huvudsaken är väl att hon känner att hon har någon att prata med som lyssnar :)

Annar är det väl mest bara myspys idag, en promenad, jag ska försöka hinna duscha i någon av hennes sovpauser, dammsuga behövs göras och svabba golven såhär inför det stundande helgen.

Igår hade vi riktigt myspys jag och Viola då hon somnade på mitt bröst som hon tycker så mycket om, lyssnar på mina hjärtslag som hon

Kommentarer
Postat av: Mormor ulla

Vilka härliga bilder o kommentarer du har Malin. Härligt att se er när man har avstånd till er. Skulle vilja klämma på er varje dag. Är nu i branäs,ingen snö. Regn härligt ..Godnatt kram mormor

2011-11-04 @ 00:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0