Viola fyra veckor stor

Idag var det fyra veckorsedan jag  klämde ut den lilla damen så nu gäller det verkligen att ta vara på veckorna för så fort som denna tiden har gått så kan Viola snart läsa och skriva och åren har bara sprungit förbi.
Lägger upp några ansiktsbilder så ni kan se om ansiktet har förändrats något vilket de oftast gör de första veckorna.
två dagar
en vecka
två veckor
tre veckor
fyra veckor

Imon kommer Violas mormor och gammelmormor hit vilket då innebär att jag ska dra ett drag med dammsugan idag är tanken annars så ser det hyfsat ut här hemma. Bara man plockar undan efter sig med en gång så blir det oftast inte så stökit. Viola sluter sina små ögon nu så jag hoppas att hon somnar för då kanske jag till och med hinner med lite hemmaträning som ska stärka min slitna kropp (?).  Natten har varit bra fast hela familjen var vakna till 01, dumma fullmåne !  Badade min lilla prinsessa imorse, de gillade hon och somnade igen efter badet så vi två har haft sovmorgon till elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0