15:15

Börjar bli irriterad, inget verkar ju funka, kan få jätte starka värkar men så fort jag försöker hämta andan så ger de sig.  Varit ute och gått i ca 30min, gick så snabbt jag bara rådde på att gå upp och ner för den enda backen som finns här omkring, backar ska tydligen vara bra men på "skaraslätta" får man man leta med ficklampa och ljus för att hitta backar. Det är nog det enda likheten mellan Danmark och "Skara slätta", att det inte finns några backar.
Ikea möblerna kom förut och mannen som körde blev genast jätte insatt i mitt förlossningskede och gav mig massa tips vad jag kunde göra och inte kunde göra. Visst han hade nog barn men han är fortfarande inte kvinna, men det var rart av honom att bry sig. Dessutom tog han ju en extra sväng hit eftersom vi var inne på kontroll första gången han var här.
Mats och Marcus skruvar säng som de aldrig gjort annat. Jag ska nu gå i trappan upp och ner och se om de kan vara en grej som gör att jag får behålla värkarna.
Har laddat ner en app som jag kan klocka värkarna så jag tänkte göra det också samtidgt.
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det kommer igång snart! om 2 dagar är iaf er bebis hääär =) själv har jag 2månader kvar, om ja kan knipa sålänge, lider av endel förvärkar närmligen.

vad heter appen?



håll oss uppdaterade!

heja dig!

2011-10-13 @ 16:21:52
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lycka till! Och kämpa på, snart kommer de igång ska du se :)

2011-10-13 @ 17:11:13
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0