16:42

Gjort mitt bästa i rörelseväg men bara fått till det med några blygsamma sammandragningar.
Det drar säkert igång ikväll/inatt igen och då passar jag nog på och rör mer på mig.
Har ju sovit väldigt lite så nu lägger jag mig ner igen och ser om johnblund har lust att besöka mig, hade varit bussigt.
Har ätit lite lunch men känner mig lätt illamående.
Ska vara uppmärksam på om vattnet ändrar färg till grön eller brunt.
Jag får inte bada, eller ha sex som sagt och sen ska jag tempa mig tre ggr om dagen om tempen överstiger 37.5 ska jag höra av mig.
Den var uppe i 37.3 förut så jag hoppas att den in stiger.

Har dammat av på undervåningen, dammsugit under våningen, hjälpt Mats att sätta upp de sista listerna, dammsugit övervåningen och gått fram och tillbaka i takt till musiken och som sagt inget har hänt.
vila nu

Kommentarer
Postat av: Therese

följer dig som en igel!

2011-10-12 @ 17:18:43
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0