18:38

Snacka om att vara i sista sekunden med allt. Nu är sängen ihopmonterad och bäddad, så skönt!
Några hyllor är uppsatta och saker börja hamna på sin plats. Synd bara att hela skötborde var försenat en vecka så badbaljor, tvättlappar, blöjor m.m.  får ligga på golvet, lite tråkigt.
Bebis sängen är bäddad iaf. och jag har haft värkar mellan 16:00-18:00 med bara tre minuters mellanrum och som varat i ca. 32sek. Har märkt att de inte gör lika ont om jag bara rör på mig, var väldigt övertygad om att åka in ikväll/inatt till förlossningen men eftersom de avtog så får vi väl se hur det blir med det.

Ska försöka ta mig ut på en liten promenaden  fram och tillbaka på gården.
ganska säker på att jag är något öppen nu frågan är hur mycket.
får väl se om vi får inviga sängen inatt som vi fått hem eller om det blir en annan dag.

För dig som undra heter värkappen "Värkklocka" och finns till min Android iaf, då finns den säkert till Iphone också.
Den ser ut typ såhär.

Kommentarer
Postat av: Rock´N Roll AnkBoll

LYCKA TILL!!!

=)

2011-10-13 @ 19:17:41
URL: http://ankboll.se
Postat av: Rock´N Roll AnkBoll

följer dig nu via bloglovin blev nr 11 =).. har du lust att följa mig med?



2011-10-13 @ 19:18:56
URL: http://ankboll.se
Postat av: stina

hejja Malin!

2011-10-13 @ 19:54:12
Postat av: Hanna

Heja heja!

Snart har ni bebis hos er :)



Kram

2011-10-13 @ 20:18:38
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0