21:05

Nu är det bara inställningen som kan sabba, bara jag fortsätter att vara fokuserad och villig att låta bli vilo tillstånd är bebisen inte många timmar bort.  Haft regelbundna värkar sedan 16:00, dom gör ont, precis som mensvärk förutom att jag aldrig upplevt smärta i ländryggen under mensvärk, men det har jag nu.
Jag har ont, riktigt ont men inte så jag lipar, ännu. Inte så att jag måste ligga ner och skrika och be Mats assistera mig i att hålla mitt glas medans jag dricker, nej jag försöker stå ut. Röra på mig, hänga tvätt, pyssla iordning de sista i de nya sovrummet. Plockar ur diskmaskinen osv. Jag vet inte, jag kanske är smärttålig eller så är detta bara början. Tänker att jag är i "nuet", att "denna värk tar jag", en i taget bara, kan inte tänka att det kommer hålla på såhär i flera dygn till.

Jag ger inga garantier men som det ser ut nu så åker vi nog iväg inatt. Så det blir ingen invigning utav sovrummet.
Ser på Robinson nu samtidigt som jag står och stampar, ska duscha nu efter pogrammet och äta lite hade varit bra.
De nya sovrummet, fortfarande lite kalt och inga riktiga lampor. Nytt golv, nytt tak, nya vägar, ny färg, nya lister, ny säng, nya madrasser.
Bebishörnan. Sängen från STOKKE,  nya hyllor, ny golvlampa, ny byrå.
Magen nu ikväll
vecka 40 (39+4)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad snyggt det blev! Är det delat i två rum eller är det samma?

2011-10-14 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0