5 dagar kvar till BF

HE HE HE ! ?
Älgen är dräpt, död, skjuten och avlivad.
Mat på bordet, vintern är räddad och jag slipper äta cornfärs resten av livet.
Så j*vla skönt att den blir skjuten första dagen av min älskade sambo, att han ska ha sådan nedrans tur att det bara dyker upp en stor tjur framför honom.
Jag åkte dit för att fota och fick samtidigt avboka besöket hos barnmorksan idag eftersom Mats skulle följa med dit, Fick en ny tid på torsdag, vid den tiden som möblerna ska komma :S  Mycket nu denna veckan.  Men men det löser väl sig huvsaken är väl att de mesta är ordnat till på lördag och att jag kan få börja sova i vårat nya sovrum, få upp spjälsängen och alla andra möbler. Tyvär så hade det blivit en försening med skötbordet så det skulle komma i nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.

Just nu pågår även en stor veckansblogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare i 3 dagar

http://www.domkallarmighannes.com/2011/10/veckans-blogg.html

Så kolla gärna in min blogg och passa på att anmäla dig:)

Kram:)

2011-10-10 @ 16:51:35
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0