bilder från idag

Promenaden idag bjöd på varmt och soligt väder
Min lilla flicka sov så gott i vagnen
En jätte fin morgon, såhär såg det ut över vårat gärde, ja allt du ser på bilden tillhör oss.
Solen riktigt suger upp fukten från marken.

Väcktes första gången inatt vad 04.45, Då hade Viola sovit i 4 timmar och 45 minuter. Sen var det mat och hon åt länge så hon fick ligga kvar i  våran säng resten av morgonen. Vi gick upp vid nio tiden och jag fixade ordning mig medans hon låg och pratade i våran säng, tillsut kände hon sig väl ensam där med bara Lexi som sällskap och hon blev ledsen och började skrika lite. Hon fick ligga där yttligare fem minuter, att lufta lugorna och få skrika lite har aldrig skadat någon bebis. Jag tog upp henne, bäddade sängarna, rullade tillbaka hennes säng där den står på dagarna sen står den hos oss på nätterna (bästa köp jag gjort just med att sängen har hjul). Jag åt frukost, Viola var vaken och jag hade henne på armen. Hon somnade som vanligt vid tio i sin vagn, vi gick en promenad när vi kom hem satte jag mig på altanen en stund och fick sol i ansiktet vilket var skönt. Nu står hon ute i vagnen och hon sover förhoppningsvis fram till klockan 14. Nu ska jag passa på att hänga tvätt, damma av och vika ren tvätt. Så är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0