brämhults

Äpplen med päron

En ny juice från Brämhults har kommit ut och den var som de andra jucerirna, jätte god ! Har nog hittat en ny favorit från Brämhults, gått igenom alla smaker och denna tar nog en ny första plats, efter den kommer apelsin med ananas.



Fåtal om JÄTTEbra så kan jag störa mig på när man säger SKITbra. Hur snyggt är det att säga SKIT när något faktiskt är bra, samma när något är dåligt, SKITdåligt eller JÄTTEdåligt, vilket låter bäst? Jag tycker det har blivit en ful ovana att säga SKIT och försöker tänka på att säga JÄTTE istället.
Någon som håller med mig?
Hur säger du själv? SKIT eller JÄTTE?

Idag blir det mys i min Jumpsuit och ser på några episoder från play. Såg på filmer igår kväll, min favorit Sherlock Holmes. Ska gå en promenad sedan, fasten Mats säger att jag inte får för att det kan sätta iång saker och ting och jag vet att jag kommer få sammandragningar men hallå en liten promenad med hunden borde jag väl få klara, lyssna på musik och njuta lite av solen.

Eftersom älgen blev skjuten igår så sätter Mats och hans pappa all list i dag på övervåningen, sedan är det bara elen kvar!  Bara elen kvar sedan är rummet fullt funktionell att bo i !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0