Röda kappor och jackor, tack!

Fick lite nytt till mig igår iallafall. Har äntligen hittat en röd kappa, inte i den modellen jag trodde jag skulle köpa utan extremt mycket finare. Jag gullar röda jackorm nu har jag en röd sommar jacka som även är regn och vindtät, en röd vinter jacka från Didriksons som jag hade på mig igår för första gången denna vintersäsongen. Det var något jag gillade, den är så fluffig och varm, en jacka att lita på helt enkelt.
min fluffiga vinterjacka
Min nya röda kappa som går att ha vår som höst.
Dessutom blev det en liten body i storlek 56 till bebben och en tvålpump och matchande tandborstmugg att ha på övervåningen där vi nu kommer sköta våra tänder. Sedan en fin svart liten spegel som går att "ställa" på en hylla.


Mamma hade även med sig de "sista" bebis kläderna, som min mormor som också var me igår, hon hade virkat kläderna en gång i tiden. ska ta ett foto och lägga in senare. Mamma hade även med filten hon har virkat så nu är den äntligen kvar och den ska pryda spjälsängen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Didriksons har mkt fint! Tittade själv på en röd jacka därifrån men den va slut, så jag fick köpa en från en sportaffär istället.. Det sög =P

2011-10-09 @ 10:29:38
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0