November

Igår blev det lite gjort iaf. Viola fick göra fot avtryck som en tavla, fast det var lättare sagt en gjort och vi ska inte prata om handavtrycken eftersom Viola tycker om att ha sina händer knytna, alltid !Det gick inte så bra så vi ska göra ett nytt försök idag. Igår kväll passade vi också på att fira att lilla Viola kommit till världen vilket vi inte hunnit att göra än, iaf. inte när vi varit själva. Champange och räkor fick det bli vilket aldrig smakar. Viola var förstås vaken och satt och tittade med sina nyfikna ögon.

Idag är åter en dag som jag inte har något planerat mer en att jag ska gå en promenix med mig själv, ska försöka hinna med att göra några andra övningar som ska vara bra för en före detta gravidkropp. Idag är jag sugen på sallad så jag tänkte göra en sallad med lax, advokado, spenat, fetaost och tomater.
Men först ska jag sova en stund till för denna natten har varit lååång.
Grimas tävling

Kommentarer
Postat av: J

Hon har dina kinder :D med små skrattgropar

2011-11-02 @ 00:09:12
URL: http://awayaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0