9 dagar kvar till BF

Har uppgraderat mig nu så jag kan blogga från telefonen vilket kan vara kul när jag ligger på BB, om jag får tid till det vill säga. Trodde nästan att vi skulle åka in igår kväll när några mer kraftfulla värkar gjorde sig påminda hur nära det kan vara, men de avtog och kom tillbaka med några timmars mellanrum. Har återigen varit en rätt så mycketvvakenhet inatt. Vaknar av allt möjligt, drömmar, kissenödig, att bebisen drar igång med ett gympa pass eller att, foglossning eller värkar. Var vaken mellan 02:30-04:00 inatt, som tur var gick det en bra film på TV4 film som jag såg på, Under solen.

Dag för dag blir tyngre och långsammare, går bara och väntar antingen på det ena eller andra.  Idag är det riktigt mysväder och har tänt några sterainljus för mig och hundarna. Känns som jag bör hålla mig hemma nu och inte flänga runt så mycket, jag har insett det. Vill inte åka någonstans utan någon annans sällskap. Så idag blir det som vanligt matlagning till mina arbetande pojkar sedan ska jag försöka och damma av så gott det går för jag får familjebesök på lördag.

Nu ska jag vila lite till för omväxlingskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0