30 dagar kvar



Ja nu är det nära, det börjar dra ihop sig och alla andra sätt man kan säga att saker och ting är nära på.
Jag är mest bara irriterad idag, får inte tag på sambon, försökt sedan igår utan något vidare gehör.  Ringt hundratals ggr, skickat sms, pratat in på mobilsvaret, skickat mejl, skrivit på FB osv.
Vat inte riktigt vad han pysslar med egentligen, tänkte ju att han skulle få vara med och bestämma vilken tid han kan hämta mig vid tågstation imon men jag fick ta och bestämma det själv, i värsta fall får jag ta taxi hem och åka själv till föräldragruppen bitter som jag blir när han inte svarar !



Hade Marie här igår kväll, brosans flickvän, vi åt gott och tjatade om allt mellan himmel och gjord. Väntade med att gå och lägga mig till efter tolv på natten bara för att se när nederäknings kalkylatorn som jag har på mobilen ändrade sig tfrån "31 days to delivery" till "30 days to delivery". '



Tagit mig ett välförtjänt bad, skrubbat hela kroppen (peeling), smort in mig med body butter, fönat håret och allt sammans tog 1,5 timme. Nu lyser solen och det blir till att sitta på altanen och sola och lösa korsord. Ska även packa min stora väska senare och bara hoppas på att tiden kan springa lite fortare så det kan bli morgondag och jag kan få komma hem till byggdammet. Tåget anländer 13:27 (om en viss sambo läser detta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0