bullar i ugnen

För er som inte visste det så har jag en bulle i ugnen som förhoppningsvis vill komma ut inom fyra-fem veckor. Men idag har jag bakat massor av små vaniljbullar som blev sådär super goda som det bara kan bli när jag bakar dem.
Gjorde väl ungefär 60st som jag nu ska frysa ner och sedan bjuda alla nyfikna på som troligvis kommer och besöker oss den första tiden.  Det blev inget  pärlsocker på bullarna utan tänkte köpa något i en pojk eller flick färg att strössla över sedan innan servering.  Ska försöka göra muffins eller någon annan småkaka  en annan dag men nu är jag helt slut.
Gjorde några bullar helt färdiga med smält noguat som sedan kommer att stelna som vi kan ha me på föräldraträffarna att smaska på.
Men den mysigaste och största bullen det är ju min egen, nu blir det vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0