ett varmt bad

Ett varmt bad är det som hjälper mest för min onda rygg just nu, men det blir inget idag för jag badade igår, jag påstår nämligen att det inte är nyttigt att blöta kroppen för ofta, så som varje dag, det är inte de naturliga för den. Nej idag ska det lagas Plommonchutney så det står härliga till, har alla ingridienser hemma nu, förutom plommon men de plockar jag ju i trädgården :)  Jag läste även ett hett tips nämligen att man kan måla naglarna om man har lite för sig de sista veckorna som gravid så det har jag provat. Det blev katastrof som vanligt.  Jag är as kass på att måla naglar har alltid varit och jag förstår inte vem som kom på detta "heta tipset" eftersom jag knappt nådde fram till mina tår, hon som skrivit det måste varit i vecka 10 eller nåt, för då brukar man kunna nå sina tår.  Fult blev det iaf, precis som jag hoppats på och Mats kommer bli helt förstummad, tror aldrig han har sett mig i målade naglar, men det är ju kul att vi fortfarnade inte(efter alla år)  gjort allt för varandra. Det är verkligen inte JAG att ha målade naglar, jag trivs inte i det, det finns ju massa saker man inte kan göra bara för att man har målade naglar.  Men men någon gång ska man börja i en ny fas i livet, kanske den är nu?


fult fult fult



och stackars min lilla mage, den måste känna sig helt förtvivlad och faderlös utan någon manlig förebild för tillfället, både jag och magen saknar den försvunnna fadern, var är han? tänker vi.  Då förklarar jag till bebisen att han är hemma och arbetar jätte mycket för våran skull och att vi snart ska åka hem, på fredag åker vi hem. På Fredag ska vi på första träffen med föräldragruppen, bättre sent en aldrig.



Nyinsmord morgon mage 35+2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0