får man längta lite efter alkohol

Topp 5
Raoul collet champange 186kr på systemet
Mumma, godare champange får man leta efter till rimligt pris.
Glögg i alla dess former, föra årets smaker var ju hur goda som helst, framförallt Hjortron och Choklad. tycker det är jätte gott att värma mig med glögg när julen kommer krypande. Kan gäran dricka glögg året om.
Licör43
Stor favorit hos mig, bland vilken drink som helst till mig med denna i och jag kommer älska den men helst med bara mjölk.
Könignsmosel Riesling
Sött vin som är jätte gott sällskaps vin (inget vin till mat) 64kr på systemet finns även som bag-in-box
Carmen Rose
Rosevin när det är som godast Serveras mycket kall, gärna med en isbit i. 69kr på systemet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0