Framme

Nu är jag hemma på Hyppeln, resan gick bra och jag var ensam på bussen hela vägen från Nils Ericsson till Burö färjeläge. När jag kom hem gick jag en promenad med hundarna och sedan fick det bli bad i badkaret. Var sedan extremt trött och somnade två timmar i sängen och lovade mig själv att aldrig mer utsätta mig för en sådan resa när jag är höggravid, det är inte klokt vad trött man blir av ingenting. Jag satt inte skönt verken på tåget eller på bussen, jag hade min stora dragväska att släppa på och stå i kö eller stå upp överhuvudtaget är inte min grej längre.



Smoothie älskar iaf att resa och  tar det med ro och bara ligger och snarkar både på tåget och på bussen.


Smoothie på tåget.

Smoothie på färjan mot Hyppeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0