hemresa & föräldraträff

Ja idag blir det hemgång för min del, hem till Hjo och till sambon. Kunde stannat några dagar till om det inte var för föräldragruppen bara för att slippa några dagar till i neroveringen. Det känns samtidigt bra att komma hem nu när det börjar dra ihop sig. Iaf.  Åkte från Hyppeln 9:55, efter att det blåst ett par dagar låg havet spegelblankt och solen strålande som en hyllning för att jag skulle åka hem.
spegelblankt som sagt.
Innan hemresan
Vi kom av första färjan, satte oss på bussen ( med oss men ar jag mig och min vovve), vi satt i bussen på färja två, gick av på Nils Erikssonterminalen inne i Göteborg, förbarmade mig något att jag packade väskan så tungt efter en rad med sammandragningar. På stationen i Skkövde mötte Mats upp mig och fick ta väskan, vi packade in oss i bilen och åkte till Hjo för att äta på våran favorit resturang Bryggan innan föräldragruppen började.

Vi var sex par på föräldraträffen, vi fick lära känna varandra genom enklare lekar ( Me like ) vi fick prata ihop oss om vad vi ville ta upp på föräldraträffarna och det blev en del, synd bara att jag och Mats inte hinner  lyssna på all info innan den lill* tydligen kommer vara  ute. Tror vi blir bra föräldrar en då men det hade ju varit kul att fullfölja det man påbörjat. Tycker annars det var bra att vi valde att gå föräldrakursen och träffa andra blivande föräldrar och höra vad dom tycker och tänker om detta som ska förändra resten av våra liv.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Va härlig första bilden va! :)

2011-09-18 @ 10:24:50
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: Erika - Mamma till Tino

Härliga bilder..

Ja nu börjar det dra ihop sig för dig. Så spännande. Börjar du bli nervös?

Ha det bra!

Erika

2011-09-18 @ 10:52:39
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Underbar bild på vattnet och solen :)

2011-09-18 @ 11:12:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie Fredén

lycka till i framtiden ! :) kram

2011-09-18 @ 11:14:08
URL: http://emeliefreden.myshowroom.se
Postat av: Malin

tack för era peppande kommentarer. Klart man är lite nervös, antingen tror jag det kommer gå jätte bra och jag kommer ha kontroll på allt. Eller så ligger jag bara och gråter, vilket jag lätt gör när jag blir stressad och när det händer saker jag inte kan behärska.

2011-09-18 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0