Söndag 11 september

Bara för att få en sag avklarad så berör inte denna dagen mig ett skvatt, olyckor händer lixom, inget jag kan göra åt det. Tänker inte sitta och sörja ner mig denna dagen för något som är historia.



Nej idag har det varit fint väder, en stund iaf så jag har suttit ute och solat medans mamma och pappa har slitit i trädgården. Jätte skönt. Mamma blev ju "lite varm" idag med så jag gick med henne ner till till Kalvesund och bevittnade att hon även badat  11sep. Jag kastade stenar till hundarna i vattenbrynet och det lekte och skällde.  Pappa badade också efter att ha bastat fast han gick ner till bryggan vid piren. Efter bad och andra strapatser så grillade pappa lammkotletter till middag tillsammans med potatisgratäng och en sallad.


Bildbevis på att mamma badar den 11/9

Den solande tjockisen



Vill även medela att mitt lapptäcke som jag började på för tre veckorsedan är klart!   Sydde ihop de sista här hemma på maskinen. Det blev en sida med mina rutor och en mysiga flisfilt på insidan och på den andra sidan så blev det ett retrotyg med kaniner på. Den sidan med kaniner på att lite mjukare också. Så det är både ett överkast till spjälsängen och mysfilt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0