2 sep

Nu är jag ta mig tusan rund, mrn fortfarande lite rund för veckan jag är i, mitt livmodermått är några centimeter mindre en de flesta andras.  Igår vad det som sagt storshopping som gällde. Mats fick tag i en snygg kostym och den var inte svart utan vi satsade på en grå istället.  Kul att kunna variera sig lite, personalen i butiken var dessutom jätte bra och vi hade aldrig hittat en kostym som passade så bra utan deras hjälp. Till detta får det bli en blå slips som matchar min klänning och någon skjorta, inte bestämt vilken ännu men antingenen vanlig vit eller bågon grå eller svart till imon då vi ska på min kusins bröllop i Jönköping.

Förutom allt jag köpte på The body shop igår så var jag även på Sisters och köpte örhängen från märket Pearls for girls som jag har kärat ner mig i. Blev dessutom en sväng till HM och utnyttja mina present kort på svarta strumpbyxor samt amningsbehå i en gigantsik storlek eftersom jag  tror att mina bröst kommer explodera i storlek en minut efter barnet kommit ut.
Efter detta så köpte vi några filmer, godis, mjölk, hundmat, deo till gubben och någon lättare mat att slänga ihop när vi kommit hem. Måste erkänna att det känns som en otrolig frihet att inte ha någon stress till något dagen efter, härligt att gå hemma. Jag är än så länge inte uttråkad, fast det är lite tråkigt att det är sågspån över hela huset eftersom övervånigen är helt uppriven men det blir nog fint där med någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0