Föräldrakurs 2.0

dåså, då var denna dagen också snart "gjord".
Sovit väldigt dåligt inatt, bara inte velat sova. Letat efter mobilen i sängen men hittade den inte, ville veta om klockan var  01:00 på natten eller om den var närmare 06:00 på morgonen för då hade jag stigit upp. Men den hade tydligen Lexi (hund) kollat på det sista hon gjorde innan hon somnade och lagt sig på den. Det är ju inte under henne ja letar efter i första taget, jag ringde till mobilen från Mats telefon och då for hon upp som ett skott, så gär det.  Blev många besök på toa inatt med då jag envisades med att dricka upp den sista colan  i sängen innan jag somnade. Kanske var därför jag inte kunde sova, massa socker innan man somnar ska ju inte vara bra kombination.
Ja ja, jag fick sovmorgon, för jag har ju ingen brådska till något :)
morgonmagen v37 (36+6)

Har varit på Föräldrakurs idag i Hjo, idag talade vi om förlossning. Tyckte inte det var något nytt som jag lärde mig eftersom jag läst om detta men men. det var kul att få prata och dela med sig om undringar kring förlossningen, inte alls långt kvar nu. Jag kommer nog kunna gå på en föräldrakurs till och två om jag går över tiden en vecka. Vi får väl se.
Imon är det tre veckor kvar till beräknad förlossning och imon blir det till Ikea och välja ut madrass till våran säng samt köpa alla smågrejer som man inte kan beställa hem med lastbil.
Nu ska det bli fredagsmus med bakadpotatis, skagenröra och makrillfile från Feskeboa i Hjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0