Sept. 6, 2011

Nu har ni allt undrat vad jag pysslat med va? Nu ska ni få veta alla snaskiga detaljer om det lilla som har hänt.  Det har ju varit bröllop det har varit lite flängande hit och dit, det har varit problem med telefonerna och jag har kikat på soffa :) En sak i taget nu. Kan ju börja med en sammanfattning av  bröllopet som var i lördags med några bilder.
De lyckliga och blivande föräldrarna jag och Mats

Här har vi oss


Syster med man som fick vara fotografer för bröllopsparet.

Stina och David på sin lyckliga dag

Bröllopsåket





Denna soffan är tanken att jag vill ha från Mio, synd bara att den var för lång att ens rymmas i vardagsrummet :/
Igår var nämligen jag och Maria och kikade på inredning till respektives sovrum som borde bli färdiga någongång iaf.

Näe, nu ska jag tydligen laga pannkakor till mina arbetande pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0