magbilder

forts. på  inlägget från igår.
Jag tror väl det är som det mesta annat, jag behöver vänja mig vid tanken att inte kunna sitta framför mitt barn de minuterna till ICAbutiken. Sen åker jag (vi) en del längre resor både till Göteborg och till fjällen några svängar men dit åker jag ju sällan själv så då kan jag ju sitta och titta mitt barn i ögonen de alla milen. Det är väl mest denna seperationsångesten som är värst och det är jag samtidigt rädd för att den är så stark.  Jag vill ju kunna lämna bort bebisen och låta försöka ge någon annan ansvaret. Idag sitter ju bebisen  I MIG och att barnet kommer var längre bort en en vad jag kan nå den känns svårt.

Usch jag är så otroligt känslig just nu, tål som sagt inga motgångar och framförallt inte sättas någon press på mig. Tänk om jag fortfarande jobbat nu, de hade inte gott med mitt sköra humör. EN riktigt jobbig tid nu.  Har fått klåda, inte så farlig klåda men ändå störande när det klias i tid och otid på armarna, låren, händerna m.m.  Känner av lätt foglossnig och min ork är lika med - nästan ingen alls.  Imon åker jag och hunden till  Göteborg, vet inte ens om jag klarar resan med väska och allt. Visserligen har jag gjort det lätt för mig med bara två byten på hela resan, problemet är väl mer hur jag ska fixa att hitta en toalett var 30minut. Det är samma på nätterna, jag är extremt törstig och dricker massor av isvatten som jag tycker som mycket om samtidigt som min urin blås inte känns större en än matsked.
vecka 15
vecka 25
vecka 35

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska du ut med bilen och göra hela tiden? Ska du inte vara hemma och leka med lilla bebisen istället... När den blir äldre kanske det blir lättare att låta den sitta själv där bak om du nu ska i väg någon dag :)

2011-09-07 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0