dopklänning

H
Snart är det dax för dop igen för lilla Fredrik, Violas kusin som är lite mer än en månad nu. Har beställt en sjömansklänning till Viola som hon kommer vara så tjusig i efterso det kommer vara lite båt/pirat/havs tema på dopet. Doppresent är klar och jag känner mig riktigt nöjd med den, den är lixom unik. Jag ska vara gudmor till Fredrik och stå framme vid altaret under cermonin och jag är glad över att han inte kommer väga så mycket för jag kan ju inte slänga upp honom på axeln om det skulle bl i för tungt utan man ska ju hålla "fint". Han kommer väl väga max sex kilo och det orkar men ju en stund. Det hade varit jobbigare om han vägt över åtta kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0