goodnose

Bättre helg kunde det ha varit, själv så är jag lite snuvig mats likaså och lägget för Viola är oförändrat hennes kvällar innehåller mest gråt och en envist sugande på fingrana, hoppas detta går över snart. På nätterna kan hon ligga och bara slänga sig från sida till sida i sängen i över en timme, om hon är vaken eller sover då vet jag inte eftersom hon inte säger ett knyst.
Jag kan se fram emot att om en vecka är vi i fjällen och då kommer min mamma ha lillan jätte mycket så jag ska verkligen vila upp mig och åka timtals på mina underbara skidor. Förra året jag var där fick jag knappt  göra något för mats för då var jag gravid men detta året ska jag banne med hoppa, åka baklänges, ramla, snurra på skidorna, åka ikapp och åka runt som en värsting. Jag ska basta gå på afterski, dricka jäger, åka pulka, dra Viola i pulka kanske åka tur åkning en dag på toppen istället för nere i backen. Dricka Irisch coffeé i toppstugan och kanske bli lite brun av solen, ja det blir nog bra det här. Först får jag se till att bli frisk tror jag.
Branäs förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0