Viola 25 veckor

sjutton veckor
Väger cirka: 6.6kg
Längd cirka: 62 cm
Storlek i kläder: 62Min favorit sak att göra: prata om U,Ö och ANy sak jag utvecklat/utvecklar : sträcka mig efter saker som finns i närheten av  mig
Arton veckor
Väger cirka: 6.7 kg
Längd cirka: 63cm
Storlek i kläder: 62-68Min favorit sak att göra: Ta tag i ansiktet på mamma och pappaNy sak jag utvecklat/utvecklar : ta in och ta ut nappen själv
Nitton veckor
Väger cirka: 6,8 kg
Längd cirka: 64cm
Storlek i kläder: 68Min favorit sak att göra: Ta tag i pappas glasögon och dra av domNy sak jag utvecklat/utvecklar :Veva/vifta/slå med armarna
Tjugo veckor
Väger cirka: 6,9 kg
Längd cirka: 64,5cm
Storlek i kläder: 68Min favorit sak att göra: Stå på pappas fötter medans dom gårNy sak jag utvecklat/utvecklar : Hålla händerna över huvudet
21 veckor
Väger cirka: 7,0 kg
Längd cirka: 65cm
Storlek i kläder: 68
Min favorit sak att göra: Plaska när vi badar i baljan/bassängen
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Stå "själv" mot något.

22 veckor
Väger cirka: 7,2 kg
Längd cirka: 65.5cm
Storlek i kläder: 68
Min favorit sak att göra:  När mamma använder mig som tyngd när hon tränar sina armar och lyfter mig upp och ner, då skrattar jag.
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Stå upp och böja sig ner och plocka upp något( har kunnat detta länge fast glömt att skriva det)

23 veckor
Väger cirka: 7,3 kg
Längd cirka: 65.5cm
Storlek i kläder: 68
Min favorit sak att göra:  gå, gå, och gå (lyfter på benen själv och tar egna små steg nu)
Ny sak jag utvecklat/utvecklar :
Säga "dadadada,nanana,bababab" osv.

24 veckor
Väger cirka: 7,4 kg
Längd cirka: 66cm
Storlek i kläder: 68
Min favorit sak att göra:  Gå efter Lexi (jaga)
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Sitta utan stöd
25 veckor
Väger cirka: 7,5 kg
Längd cirka: 66cm
Storlek i kläder: 68
Min favorit sak att göra:  gosa och busa med mamma
Ny sak jag utvecklat/utvecklar : Sitter någon minut utan stöd nu



sitter stadigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0