fem hjältar

Jag är ingen flicka som orkar "fixa" mig varje dag, men några små mirakel som jag använder då och  då till vardags är ändå dessa.
 
Dreams Unlimited Parfym ,The body shop. Även om man inte  alltid är jätte snygg så kan man väl åtminstonde dofta gott. 
 
Dove summer glow. Sommaren har varit snål med sol, iaf på min kropp. Bodylotion med lätt BUS i gör resultatet både jämnt och naturlig brun ton.
Gliss Repair Oil. Tynger ner frissigt hår, används i torrhår och reder ut och reparerar skadat hår (tydligen?). Helt okej är den iaf.
Tea Tree, The body shop. Ett skum  att skölja av ansiktet med.
 
Flux.  Gör inte ett lite fräschare leende mer än ett lite ofräschare leende. Finns inget mer störnade en att prata med en männsika som har sämre god andedräkt. Älskar att skölja flour efter maten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0