Fler bebisar

Kommer komma nyfödda bebisar
Augusti
September
Oktober
November
Januari
Fabruari
 
Vad jag vet just nu...
Sedan hoppas jag det fylls på.
 
Vill jätte gärna bli gravid, igen, igen och igen. det finns både fördelar och nackdelar med att vara gravid. Det är mysigt, men oj sicken halsbränna, det är härligt att känna bebsisen röra sig men  aj sicken "mensvärk" i början. Det är kul att gå till barnmorskan men oj vad humöret kan svänga. Superspännande att gå på ultraljud  men oj vad otyplig man är framåt slutet. Härligt med F-grupp, trött i fötterna och mycket att tänka på inför en liten. Vad jag såg fram emot förlossningen, det blir aldrig riktigt som man tänkt sig med den, oj vad fort det gick. 
 
Vill föda 100 barn till för förlossninge var så "kul", intressant och något helt fantastiskt. Ser verkligen fram emot nästa barn  när det nu kommer bli ,men vi väntar nog något år till som det ser ut nu. Men mset mot graviditeten och förlossningen igen. Ska verkligen ta vara på tiden med som gravid nästa omgång, det har jag lovat mig själv.
 
Viola en månad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0