Mera nytt till mig och Viola

Shoppat i skövde och köpt ytterkläder till lillan eftersom vi trodde att hon skulle vara lite större vid detta laget så fick vi köpa i en mindre storlek en vad vi hade.
 
Detta fina regnställ från Didriksons i storlek 80
Mörkröda jeans till lilla mig
 
eftersom jag vill vara lite mer som alla andra så slog jag också till på en sådan här fin sjal, man vill ju inte sticka ut i mängden ;)
 
Em jätte fin roda överall från LEGO som är varm, vatten och vindtät i storlek 80 som jag hoppas hon hinner växa i, går att dra åt i midjan, tål värmeskåp/torktumlas samt inte så tung som många overaller kan vara.
 
Ett örhänge till mig att vara fin i
Linne med ankare på
 En vit tröja från Ralph Lauren
Tre Bodys i storlek 80, som hon snart kan ha, förhoppningsvis.
Tunika från Odd Molly.
 
 
Det som var bäst med den här shoppingturen är att jag gått ner minst en storlek till sedan jag var ute och shoppades senast, så snart får jag kanske vänja mig vid att handla på barnavdelningen igen ^^. Brukar fakttiskt handla T-shirtar på pojkavdelningen, de har hänt. Måste skryta med att jag både kom i 36 och 34 när jag provade jeans vilket inte har hänt sedan Jolan föddes. Men men, de hinner nog ändra sig. 
Det blev även fika på Rådhuset samt en sväng till Maxi innan vi åkte hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0