Bye bye Hjo

Det ska bli så väldans skönt att flytta från huset. Slippa ha 15min bil körning för att komma till ett civileserat samhälle, slippa alla allt för nyfikna människor, allt prat om dagisplats brist, jag bryr mig inte längre HA HA !
Slippa att frysa, elda i den där förbannade panna,  sätta sig i kalla bilar, åka hit och dit så fort man ska göra något
Nu ska jag börja cykla, springa, GÅ och handla. Viola ska börja på ett dagis som ligger nära lägenheter. Vill börja rida igen också, utvecklas. Kunna gå ner till stan och ta ett glas vin, går ju utanför var 10onde minut. Här finns också alla större kedjor som IKEA, nära till vatten och bad också nära till skog och natur.
 
Hjo är självklart en mycket fin och trevlig stad men samtidigt tröttnat lite på den. Finns inga jobb, folk är så väldigt inne i sig själva och avgudar staden som om den vore en religon av något slag, så väldigt nära och tajta. Allt utanför Hjo är som en helt ny värld, typ. Se er omkring !  Jag tänkte inte fastna här för alltid. Sen är det ganska långt till andra byar och städer. 
 
Bye Bye HJO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0