kattfobi och allergisk på kyckling

Det finns två saker som inte finns som jag på något sätt önskade att jag hade. Kattfobi och kycklingallergi, bägge två är väldigt ovanliga. Två djur som står utanfö mitt system. Den ena har det förjävligt (kycklingen) och den andra tycker jag bara inte om (katter).  Just i våran familj är det bara Viola som äter kycklingen, som de tyvärr ger barn på föskolan och då jag inte vill att hon redan nu ska sticka ut som extremist som sin mor utan vill jag låta henne själv bestämma vad hon ska äta. Men så fort hon blir stor nog att förstå rätt och fel så ska jag ta med henne till en kycklingfabrik.
 
När jag möter en katt kan jag ibland få spasmar och spykänslor och helt okontrollerat spela hund så den inte kommer i närheten av mig och smittar mig med kattpest eller kattklamydia. Vet också att småbarnfamiljer som har katt oftare får mask i magen en de som inte har katt.
 
Viola matar sina hönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0