Sista lasset

I förrgår gick sista flyttlasset från huset. Vad skönt det ska bli att få slippat ! ! ! ALla saker är på plats.
Får lite hjälp av mina föräldrar. Ska även en sväng till IKEA (som nu ligger 10min bort med bilen) och köpa lite smått, sedan hoppas jag på mer kräftor att äta under kvällen. Jag har även gjort kroppkakor men de får vi ta en annan dag. Pizzerian är det  sex minuters promenad till så där kommer de väl ockå hända att vi handlar, för min del sallader så man håller kroppen  i någorlunda form såhär efter jultider. 
Adressändrat, bytt vårdcentral, bytt BVC, bytt tandläkare, talat om på de ställen man har lån/premenationer och sådant att vi har flyttat, allt är rätt också riktigt. Ska nu skaffa nytt bredband, nytt telegrejs till mig, kanske en fast tele?  Ja vi får väl se, en del med det praktiska  helt enkelt.
 
Bye bye fridene och denna fina utsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0