14 februari

Idag är det alla <3ans dag vilket vi aldrig tidigare har "firat" men i år blev det ändring på det. Jag satt hos frissan som jag hade tid hos klockan 14. Klockan 14.30 kom Mats och hämtade Jolan och åkte hem, fast innan dom smög hemåt hade han varit och köpt färska räkor och köpt vin till mig. När jag kommer hem var det uppdukat med vin och räkor som jag bara älskar, dessutom hade jag en glad liten bebis som jag längtade efter.
Idag är min pojkvän bäst.  Vi är ju inte förlovade så han är bara en pojkvän och pappa till min dotter.
Jag har sagt att om vi ska förlova sig så ska vi banne mig gifta mig inom ett år och så var det med det. Alla bara förlovar sig hit och dit och sedan händer det lixom inget, förlovning står faktiskt för något annars är det något som vilket fjortis som helst  kan göra. Jag vill inte vara en fjortis och  vill att det ska vara som den bör vara eller har varit.

Glad alla hjärtans dag alla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0