Söndag

Vad underbart det är att ha färska blommor på bordet ! Jag vårdar blommorna ömt som Viola fick på sitt dop för över en vecka sedan nu. Ger dom nytt vatten varje dag, kapar av längst ner på stjälken och låter dom stå svalt under natten.  Men på dagen står dom fint utplacerade i hemmet, allt som allt fick vi sju buketter med färskablommor. Kom och tänka på att det var tur att vi inte senare la  dopet eftersom att Viola är en tung liten klump nu på snart 7kg, min brosa som höll henne fick byta grepp ganska många ggr under cermonin.
Blommorna på köksbordet
Blommorna i matsalen.

Letar dessutom efter en ny skötväska, vill urskilja mig lite från mängden om jag ska utrycka mig som så, behöver ju inte se ut som tvillingar och sånt är viktigt för mig.  Kanske byta skötunderlägg också så att man verkligen inte ha likadan som andra.  Blir så trött ibland, inte första gågnen jag är förebild för andra.
Ska man skratta eller gråta?
Har kikat in denna raringen, men dom är ju inte gratis precis.

Igår var vi i Moholm hemma hos N och J och åt gott och efter det så bastade vi, jätte skönt att basta verkligen. Åkte hem vid 23.30 och hemma en timme där efter, lillan skötte sig bra och somnade 21 och sov hela vägen hem och märkte inte ens när vi la över henne till sängen och sov till 08 imorse, duktiga tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0