En helt vanlig dag i Violas liv

07-08 vakna och sedan väcka mamma genom att knorra och böcka med täcket
08-09 är jag vaken och får ny blöja, tvättad och får kläder på mig sedan sitter jag i min babysitter och pratar, mamma äter frukost.
9.00-10:30 vi går och lägger oss igen och jag somnar brevid mamma efter att fått mat och sedan nappen.
10:30 brukar jag vakna, buffa på mamma !
10.30-12.00 vara vaken, busa, prata, äta, gråta och allt de där som hör en liten bebis liv till.
12.00-13.00 sova middag igen, mamma tar i tu med några prektiska saker som att tvätta, städa, damma, vika mina kläder eller något annat viktigt.
13.00-16.30 går oftast en promenad med vagnen, äter, busar, pratar och min pappa kommer hem, då pratar han bebisspråk med mig, jag skrattar.
16.30-17 sova en liten stund, oftast i vagnen.
17-19 lek, bus och äta
19.00 får på mig pyjamas och mamma och pappa släcker ner huset och har bara enstaka lampor tända.
20:30 jag ligger i min säng och skrattar och jollrar åt mobilen som hänger över sängen, jätte rolig !
21.00 Får mat och sedan nappen och kanske somnar jag, om jag är snäll ;)
03.00-05.00 vaknar jag och vill ha mat, somnar sedan om mellan mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0