Fredag, lördag och söndag

Fredas var vi hemma hos E och N där vi fick mat och sedan spelade spel till klockan var 23 sedqn gick vi hemmåt igen. De blåste bra ute när vi både gick dit och hem fast vi hade på oss de kläderna vi har på oss i skidbacken med  termobyxor,  halsduk, mössa, vantar, tjocktröjan, vindtäta jackan, kängor. För Violas del räckte det med napp, vinteråkpåse, filt och  regnskydd på barnvagnen hon låg så gott där nere helt skyddad från kylan utanför.

Lördagen spenderades i Habo  hos Violas mormor och gammelmormor där fick va mat och en lång pratstund innan vi sa tcka för oss. Väl hemma blev det film mys och vi såg "just go whit it" och "tin tin". och idag söndag blir det twilight Breaking dawn och till det ska vi äta hemmagjorda hamburgare.

Mats han är ute och jagar och förhoppnigsvis kanske han tar med sig ett villebråd hem.
Inatt har jag haft jätte svårt att somna, vet inte varför men min hjärna var bara pigg helt enkelt. bebisen sov tungt  i sin säng och bara ger ifrån sig några pip och ibland kan hon till och med  gråta i sömnen. Jag fick väcka henne vid  sex tiden på morgonen och aldrig har hon sovit så länge utan att vakna på hela natten, hon somnade 19:45. Jag väckte henne som sagt eftersom jag hade sjukt ont i mina bröst och dom behövde tömmas ! Sagt är gjort och sedan somnade hon gott om i sin säng igen.
Viola ligger och tittar på sin mobil som hänger över sängen innan hennes ögon faller ihop.

Kommentarer
Postat av: Johanna

gud va ni tittar på film hela tiden :P

2012-01-15 @ 20:07:31
Postat av: malin

vi gillar film, ser på dom i sängen innan vi somnar.

2012-01-16 @ 08:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0