Utflyckt

Igår var jag och min kära dotter nere i Hjo och hälsade på Amanda och Freja hemma hos dom.
Jag och Amanda pratade massor av bebisspråk med varandra, Viola tjöt och Freja åt och sov mest, men det är klart hon är fortfarnade en sån liten bebis. Vi la bebisarna på en fäll så de fick ligga och titta på varandra men dom tittade mest på sina mammor istället.
Vi tog en promenad med vagnarna till Vete & Råg och pt lunch där. Jag tog en specialsallad eftersom jag inte äter deras kött och Amanda åt en kycklingsallad. Deras sallader är värd mycket mer en 76kr, som är värde 276kr så otroligt goda dom är.  Bebisarna sov för det mest och när de inte gjorde det längre så begav vi oss tillbaka hem till Amandas och Frejas place.

Väl hemma igen så tuttade jag eld i pannan så vi kunde få värme in i huset. Sedan gjorde jag klart maten som vi kunde sleva i oss innan des var dags att dra sig till Jolans farmor och farfar och stycka vildsvin. Fast jag styckade inte vildsvin och fick mest bebisvakt och kunde rå om mig själv genom att pilla med mina fingrar i håret på mig själv. Viola somnade 20:20 i babyskyddet innan vi ens satte oss i bilen.  När vi kom hem så bytte jag på viola och satte på henne pyjamas och gav henne mer mat, men hon ville abslout inte somna. Efter skrik, rap och spyor så somande hon 23:30.
vildsvin
knubbisbebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0