väntan. väntan. väntan

Marie ringde vid 13 tiden och sa att dom skulle komma förbi en sväng idag :)  att dom troligvis kommer om två timmar och att v i då kunde ta en fika. Det vore ju trevlig att träffa sin bror och hans gravida flickvän.  SÅ vilken rusch jag fick göra här hemma, städa som en tok med ett gråtande barn över axeln. Inte för att det var så jätte stökigt här hemma men det behövdes ändå snyggas till lite. Det är tur att man får besök så det blir riktigt städat någon gång ibland, känns som vi är mycket hos andra men det kanske är för vi har blivit lata städsidan sedan bebis.

Vid 17 tiden Karl och Maire hit så jag antar att Marie är dålig på klockan som sa att de skulle komma om två timmar, när det själva verket tog det dubbla.  Så nu har min bror både körkort och bil riktigt vuxenpoäng han har  plockat och nu är det heller inte långt kvar förens deras bebis kommer så Viola passade självklart på att sitta lite på sin lillkusin medans hon kan.
Violas gudfar och min bror
Gudmor med lillkusinen innanför magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0