Viola tre månader

Japp idag är hon inget litet fjuttigt spädbarn längre utan en vuxen bebis på tre månader, herre jösses vad tiden går fort när man har ett litet barn för när man var gravid kändes tre månader som ett helt år.
Om tre månader till kan hon kanske sitta själv och plocka med saker.
Min lilla stora tjej som till och med kan klia sig i ögat själv, hon som kan sova själv i sin säng, hon som vill hjälpa till och hålla lite på flaskan när hon får den, duktiga bebis !
Tre månader sedan allt förändrades och jag fick något som är beroende av mig och jag av henne ett nytt litet liv satt till välrden och vem vet hon kanske gör mamma rik en dag när hon läst klart till kronprinsessa eller nåt i den stilen. Eller så blir hon murare och det går förstås också bra, bara hon är nöjd.
En förvånad liten dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0