Blivit med ny barnvagn

Äger numera en  Urban Jungle Mountain Buggy. en bra vagn ska det sjävklart vara åt min prinsessa.
Efter jobbet åkte vi till skit-dyra-oproffesonella-apiga-babyproffsen i Skövde (KÖP INGET DÄR FÖR GISSENAMN) stödj inte den affärem på något sätt. Enda gången jag tvingar familgen dit är när vi tittar ut saker, sedan köper vi oftast från någon hemsida eftersoom BP lägger till sisådär 20-25% på priserna som finns på nätet. Samma som idag alltså så nu är en ny vagn beställd. Flickan vi pratade med idag som kanappt var byxmyndig kunde ta mig fan inte ett skit om något  jag fråga  
-hur är Trilles Vagnar?
Hon svara
- Ja dom är nya här så jag kan inte så mycket om dom.
Vad fan är det för jävla svar. Samma var det med olika chassin, hon bad oss kolla om det fanns i katalogen. Nej hon gillade jag inte. Att åka till BP är ett nödvändigt nt på nåt sätt, jag är adlltid arg när jag går därifrån.  Skit ställe, kan de inte komma lite konkurans till Skövde så de får något att bita i och sluta med sin jävla attityd,
 
En sådan gär har jag beställt  med liggdel  (den som spar han har) , regnskydd (fy fan var dyrt de var, 400spänn) en extra sittdyna, flaskhållare, desingskötväska och lite an andra krussiduller allt för att ha ett bekvämt småbarnsliv :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0